tirsdag 23. mars 2010

Tilbud og priser

Bodyreading:
Du står på gulvet, eventuelt ligger og hviler mens jeg kobler meg på og leser kroppen din med det 3.øyet. Hvis det er nødvendig - scanner jeg energifeltet ditt med hendene et par cm utenfor kroppen.
500,-/250*,-

Healing:
Jeg lar hendene lede meg og healer der det trengs, enten ved å legge hendene på deg eller ved å holde hendene i energifeltet ditt for å løsne opp i energiblokkeringer.
500,-/250*,-

Tarotreading
Om du har noe du lurer på som du VIRKELIG vil vite, hva som helst, så spør vi kortene sammen og jeg “leser” de for deg. Jeg har prøvd på flere og selv om de samme kortene kan dukke opp så forteller de forskjellig for hver reading, men intensjonen din må være fullstendig, så hvis det er noe du ikke er helt sikker på om du vil vite eller om det ikke er så viktig å vite, så har jeg også opplevd at readingen også blir skurrete og ufullstendig. Så tenk nøye igjennom hva du vil spørre kortene om før vi møtes.
500,-/250*,-

* Studenter og honnør betaler halv pris.

Pengene du betaler går til utvikling og praksis.

Hvis du vil bestille en av de nevnte ovenfor eller det er noe du lurer på send meg gjerne en mail :)
Om du bestiller en konsultasjon hos meg får du også tilsendt et skjema som du kan lese igjennom og skrive under før du kommer.

Håper på å høre fra deg!

maritada.br@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar