mandag 22. mars 2010

Hello, Mary-Lou.

Her er en liten presentasjon og hva som kommer til å skje videre på denne bloggen :)
Jeg er ei jente på 23 år, adoptert fra Santiago-Chile, oppvokst i Kongsberg og bor nå i Oslo. Jeg er Vannmann, med alt det innebærer, altså i luftens tegn, med et snev av fisk og skytte. Befinner meg overalt og ingensteder. Jeg brenner for de små øyeblikkene og fascineres av særegenheter og opplevelser. Jeg liker å drømme, fundere og å være kreativ og kan plutselig finne på å bruke flere timer på å male eller tegne, eller fordype meg i en bok resten av dagen. Alternative ting engasjerer, det være vegetarretter, healing eller miljøvennlighet.

Etterhvert som jeg har vokst opp og lært meg mer om livets mysterier har jeg oppdaget mange nye sider ved meg selv. Blant annet at jeg er Sjaman-healer i utvikling. Har alltid vært interessert i det såkalte “alternative” og de siste 3-4 årene har utviklingen min bare eksplodert. Så livet mitt om dagen består i å bli mer kjent med disse nye sidene og utvikle meg, føler jeg har blitt mer bevisst på hva og hvor mye jeg faktisk kan se og at dette kan hjelpe mange mennesker som ønsker rådgivning og til å øke sin egen bevissthet.
Mange tror at healing osv er noe hokuspokus, men slik er det ikke - alle har dette i seg, vi har bare "glemt" det igjennom årenes løp hvor tv, internett og annet media har fått mer fokus.
Så nå om dagen vet jeg at jeg skal starte opp egen praksis og få egne klienter. Det blir egen post med priser og hva jeg kan tilby! :D Har også funnet en nettside hvor man kan lage egen fancy web. det er kuuult.
okeeej..hvis dere er spent på hva som kommer videre i bloggen min senere så er jeg like spent!
ALT KAN SKJE OG INGENTING ER TILFELDIG :D

2 kommentarer: